Konto usunięte

17 października 2009 o 21:45
Zgłoś do moderacji
Tak jak w temacie. Jaki jest Wasz stosunek do muzyki klasycznej tj: opera, koncerty instrumentalne, operetka, teatr muzyczny, itd itd.
Czy fascynuje Was taka kultura muzyczna, czy czerpiecie z muzyki klasycznej jakies korzyści, macie swoj ulubiony twor klasyczny, wycigacie jakies wnioski z klasyki, czy chodzicie do teatru, opery itd?
I odwrotnie, dlaczego nie lubicie tego typu muzyki, co Was odrzuca, jakie macie zdanie na ten temat?
pozdrawiam cieplutko

olka1994r kobieta, 31
Żory

Nagrań: 17, Postów: 1413
17 października 2009 o 21:54
Zgłoś do moderacji
Nie mam zdania na ten temat. Jako, że jestem po szkole muzycznej mam szacunek do tego rodzaju muzyki i uważam, że do tego gatunku zaliczają się największe dzieła wszech czasów nie słucham jej na co dzień

Konto usunięte

17 października 2009 o 21:55
Zgłoś do moderacji
nie mam nic przeciwko -lubie sobie posłuchać czasami-taka muza mnie odpreża i uspokaja

))
rockann27 kobieta, 44
Goczałkowice- Zdrój

Nagrań: 115, Postów: 591
17 października 2009 o 21:56
Zgłoś do moderacji
wlodi79 pisze:
nie mam nic przeciwko -lubie sobie posłuchać czasami-taka muza mnie odpreża i uspokaja
))
to tak jak mnie

kaspo mężczyzna, 41
Kraków

Nagrań: 52, Postów: 6173
17 października 2009 o 21:56
Zgłoś do moderacji
Ja nie przepadam za operetka. Jesli chodzi o muzyke klasyczna - roznie, zaleznie od humoru.
W zasadzie czy muzyka grana przez orkiestry symfoniczne, np z filmow typu, powiedzmy, star wars, jest muzyka klasyczna? Chyba nie, ale sie nie znam, rozwiejcie moje watpliwosci.
Teatr - mam z nim do czynienia od dziecka. Nie jako aktor, ale jako widz. Moja rodzina sie tym zajmuje.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Konto usunięte

17 października 2009 o 22:17
Zgłoś do moderacji
kaspo...
to bardzo fajnie, aktorstwo to swietne zajecie, swietny zawod.