unexpected mężczyzna, 34
★★★★★★
Nagrań: 862, Postów: 277
9 kwietnia 2011 o 21:19
Zgłoś do moderacji
Wiec tak - kiedys mialem problemy z utrzymaniem vibratta poczytalem pocwiczylem - udalo sie spiewam
😜 potrafie wydobyc i utrzymac wibracje. Od dawna chcialem wplesc falset do wykonan, bądź tzw. rejestr "głowowy". Slyszeliscie zapewne wykonania Mariah Carey bądź Freddy'iego Mercurego wiec wiecie o co chodzi
😜. Kurcze i nie wiem jak mam cwiczyc bo moje gardlo momentalnie sie zaciska i nie wydobywa sie dzwiek.... jestem samoukiem i do wszystkiego doszedlem sam, nie moge sobie pozwolic narazie na lekcje spiewu .. dlatego musze cwiczyc w domu i nie wiem co mam zrobic. Ciary mnie przechodza kiedy slysze wysokie rejestry Whitney Houston, Mariah Carey czy Frediego. Macie jakies pomysly na cwiczenia albo jak sie nauczyliscie? Czekam na odpowiedzi
😉
Edytowano 26 sierpnia 2012 o 14:19 przez moderatora.
Konto usunięte
9 kwietnia 2011 o 21:22
Zgłoś do moderacji
Skoro nie masz pieniedzy na nauke spiewu to pozostaje metoda prob i błędów.
Posłuchaj sobie bee gees.
9 kwietnia 2011 o 21:29
Zgłoś do moderacji
Z tego co mnie uczyli będzie falset nie będzie wibrata więc uważaj ; )
Metoda prób i błędów jest dobra : )
falset to jest rejestr głowowy? Pierwsze słysze : ) Ja musiałam wyzbyć się falsetu by przejść na ten rejestr i nadal nad tym pracuję. Ale może mam kiepskiego nauczyciela... ; )
Justyś
unexpected mężczyzna, 34
★★★★★★
Nagrań: 862, Postów: 277
9 kwietnia 2011 o 21:38
Zgłoś do moderacji
no niby tak - ale mozna jakos rozgrzac sie zaaplikowac sobie jakies proste cwiczenia np z samogloskami w roznej tonacji?
Konto usunięte
9 kwietnia 2011 o 21:51
Zgłoś do moderacji