unexpected mężczyzna, 36
★★★★★★

Nagrań: 903, Postów: 277
9 kwietnia 2011 o 21:19
Zgłoś do moderacji
Wiec tak - kiedys mialem problemy z utrzymaniem vibratta poczytalem pocwiczylem - udalo sie spiewam

potrafie wydobyc i utrzymac wibracje. Od dawna chcialem wplesc falset do wykonan, bądź tzw. rejestr "głowowy". Slyszeliscie zapewne wykonania Mariah Carey bądź Freddy'iego Mercurego wiec wiecie o co chodzi

. Kurcze i nie wiem jak mam cwiczyc bo moje gardlo momentalnie sie zaciska i nie wydobywa sie dzwiek.... jestem samoukiem i do wszystkiego doszedlem sam, nie moge sobie pozwolic narazie na lekcje spiewu .. dlatego musze cwiczyc w domu i nie wiem co mam zrobic. Ciary mnie przechodza kiedy slysze wysokie rejestry Whitney Houston, Mariah Carey czy Frediego. Macie jakies pomysly na cwiczenia albo jak sie nauczyliscie? Czekam na odpowiedzi

Edytowano 26 sierpnia 2012 o 14:19 przez moderatora.
Konto usunięte

9 kwietnia 2011 o 21:22
Zgłoś do moderacji
Skoro nie masz pieniedzy na nauke spiewu to pozostaje metoda prob i błędów.
Posłuchaj sobie bee gees.
9 kwietnia 2011 o 21:29
Zgłoś do moderacji
Z tego co mnie uczyli będzie falset nie będzie wibrata więc uważaj ; )
Metoda prób i błędów jest dobra : )
falset to jest rejestr głowowy? Pierwsze słysze : ) Ja musiałam wyzbyć się falsetu by przejść na ten rejestr i nadal nad tym pracuję. Ale może mam kiepskiego nauczyciela... ; )
Justyś
unexpected mężczyzna, 36
★★★★★★

Nagrań: 903, Postów: 277
9 kwietnia 2011 o 21:38
Zgłoś do moderacji
no niby tak - ale mozna jakos rozgrzac sie zaaplikowac sobie jakies proste cwiczenia np z samogloskami w roznej tonacji?
Konto usunięte

9 kwietnia 2011 o 21:51
Zgłoś do moderacji