29 grudnia 2012 o 22:03
Zgłoś do moderacji
Dużo osób zadawało ni pytanie (czy ja mogę śpiewać?) na co ja zawsze odpowiadam oczywiście każdy ma chociaż jedną oktawę głosu.Ważna jest tylko barwa bo jeśli jej nie masz noto już gorzej.
Piszcie wasze pytania które was nurtują w sprawie głosu oraz muzyki a ja na pewno na nie odpowiem do 3 minut (jestem ekspertem jeśli chodzi o sprawy głosu (jestem nauczycielem śpiewu wokalnego oraz operowego)
Czekam na pytania!!!
Edytowano 29 grudnia 2012 o 22:24.
memphis mężczyzna, 33
Wrocław
Nagrań: 153, Postów: 343
29 grudnia 2012 o 22:14
Zgłoś do moderacji
Czy do mojej barwy głosu pasują bardziej melodie molowe, czy może durowe??
a kto umarł, ten nie żyje!
888888 kobieta
Nagrań: 68, Postów: 1377
29 grudnia 2012 o 22:16
Zgłoś do moderacji
jak spiewać żeby dobrze zaśpiewać?
😃
nie wszystko złoto co się świeci...
29 grudnia 2012 o 22:29
Zgłoś do moderacji
odpowiedz kierowana od memphis zdecydowanie bardziej molowe bo tym masz specyficzną barwę głosu korzystaj z tego talętu ,masz poprawną dykcję .Poćwicz nad wysokimi dzwiękami.
whisper kobieta, 34
Olsztyn
Nagrań: 107, Postów: 9531
29 grudnia 2012 o 22:33
Zgłoś do moderacji
chciałam zapytać czy mój głos nada się do śpiewania finlandzkiego heavy metalu. Uwielbiam taką muzykę i bardzo chciałabym tak śpiewać. Co mogę zrobić żeby ryczeć jak łosie w tundrze?
"Wszystko nam się śni,
ja - Tobie, a Ty - mi.
Wcale nie ma nas.
Nie dziejemy się..."
29 grudnia 2012 o 22:34
Zgłoś do moderacji
odpowiedz kierowana do 888888. Przede wszystkim ważny jest oddech przeponą (powinien się unosić brzuch a nie ramiona .Bardzo ważna jest też dykcja bo bez tego ani rusz.Odpowiednia tonacja do utworu ,musisz śpiewać przez otwarte gardło mięśnie muszą być rozlużnione tz. otwarte gardło.
29 grudnia 2012 o 22:35
Zgłoś do moderacji
moim odwiecznym problemem jest to że przy wyższych dzwiękach " zatyka mi się gardło " i nie wiem jak sobie z tym poradzić ..
to bardzo trudne .