sitrana kobieta
Nagrań: 0, Postów: 2
15 marca 2012 o 19:30
Zgłoś do moderacji
Witam , kupiłam córce Karaoke Polskie Przeboje PC w zestawie był tez mikrofon w sklepie sprzedawca (empik) powiedział ze wystarczy mikrofon podłączyć do komputera płytkę włożyć do napędu i zacząć dobrze się bawić , szczęśliwa wróciłam do domu córce oznajmiłam ze mam dla niej niespodziankę (uwielbia śpiewać) i jakież było rozczarowanie gdy po podłączeniu okazało się ze nic nie słychać . Nie wiem czy zrobiłam coś źle czy może trzeba coś ustawić nie znam się na tym zupełnie . Płytę główną mam zintegrowana z karta dźwiękową (realtek) Płyta Socket 775 MSI P35 NEO-F , Bardzo prosze o pomoc
Edytowano 15 marca 2012 o 20:20 przez moderatora.
xbakusdaniox mężczyzna, 22
Wałbrzych
Nagrań: 126, Postów: 1253
15 marca 2012 o 19:40
Zgłoś do moderacji
to ?
trzeba włączyć w ustawieniach dźwięku mikrofon i dać większe wzmocnienie, jak to jest taki mikrofon jak na zdjęciu to można raczej zapomnieć o podłączeniu do Realteka bez jakiegoś przedwzmacniacza bo jest dynamiczny (miałem taki z Allegro za 6 zł
😃) - najlepiej kupić zwykły mikrofon do kompa
----------xbakusdaniox-----------
☺☼♪♫▬▬▬▬▬▬▬♫♪☼☺
sitrana kobieta
Nagrań: 0, Postów: 2
15 marca 2012 o 19:47
Zgłoś do moderacji
Witam , dokładnie to ,a co byś proponował do mojej karty dźwiękowej , córce marzy się mikrofon z długim kablem dlatego tez go kopiłam a co to jest ten przedwzmacniacz i czy on naprawdę by pomógł w moim przypadku
Wałbrzych
15 marca 2012 o 19:57
Zgłoś do moderacji
ja mam do mikrofonu dynamicznego coś takiego
ale to kosztowało 150 zł
☺☼♪♫▬▬▬▬▬▬▬♫♪☼☺
Wałbrzych
15 marca 2012 o 20:05
Zgłoś do moderacji
takie mikrofony do komputera są najczęściej w zwykłym sklepie komputerowym
☺☼♪♫▬▬▬▬▬▬▬♫♪☼☺
piotrek10020 mężczyzna, 32
Białystok
Nagrań: 1858, Postów: 347
16 marca 2012 o 15:02
Zgłoś do moderacji
sitrana pisze: