agis44 kobieta, 31
Słubice (Lubuskie)
Nagrań: 3, Postów: 10
25 września 2010 o 19:46
Zgłoś do moderacji
Witam.
Mam do Was taką prośbę, czy pomoglibyście mi wybrać jakiś dobry i niedrogi Keyboard (cena między 500 a 700 zł)? Chciałabym nauczyć się grać na Keyboardzie (jestem początkująca).
Mam już wypatrzone 2 Keyboardy ale nie wiem który wybrać.
Keyboardy nr 1
http://muzyczny.pl/128339_Yamaha-PSR-E-323-keyboard-instrument-klawiszowy.html?utm_source=alejka.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2010-09&utm_content=128339
Keyboardy nr 2
http://guitarcenter.pl/catalog/klawisze/keyboardy/casio-ctk-3000
Który byście Wy wybrali?
Byłabym wdzięczna za pomoc w wybraniu
🙂 .
mariz3 kobieta
Engelberg
Nagrań: 1, Postów: 9
martula97 kobieta, 27
Kraków
Nagrań: 470, Postów: 325
kamciode mężczyzna, 34
Kuwejt
Nagrań: 1, Postów: 274
28 grudnia 2010 o 16:04
Zgłoś do moderacji
Do nauki wystarczy już Yamaha PSR E323. Szału nie ma, ale dla początkującego wystarczy... to moim zdaniem najtańszy model, który można już nazwać instrumentem, a nie zabawką, choć może przesadzam (bo E403 to bezwarunkowo lepszy sprzęt).
oloo mężczyzna, 45
Lewin Brzeski
Nagrań: 2, Postów: 138
27 stycznia 2011 o 05:43
Zgłoś do moderacji
E323, a nawet E403 to niestety jeszcze nie są keyboardy z prawdziwego zdażenia. Te sprzęty ( keyboardy ) są poprostu drogie. E403 ma fajne brzmienie, spokojnie do nauki gry wystarcza. Polecam uczyć się na nim lub podobnym i powoli myśleć o zmianie na ciekawszą maszynę. Tylko nie casio !
Po czym poznasz dobry keyboard ? Po tym że da się na nim tworzyć ciekawą własną muzykę, czyli ma możliwość wgrywania i edycji podkładów, ma możliwość tworzenia własnych podkładów, ma kilka wariacji podkładów a nie tylko zwrotka/refren, współpracuje z dyskiem lub posiada własny .... w sumie to już wystarczy by móc na nim tworzyć muzykę.