Witaj
🙂 tez mam z tym problem
🙁 z tego co wyczytalam duzo osob tak ma
🙁
Pisalam do nich na temat i taka oto odpowiedz otrzymalam:
...................................................................................................................................................................................................
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt. Bardzo nam przykro z powodu problemów, które Pani napotkała korzystając z iSing. Mogą być one spowodowane następującymi czynnikami:
Przeciążonym komputerem - zalecamy na czas nagrywania wyłączyć zbędne programy
Przeciążoną przeglądarką - zalecamy na czas nagrywania wyłączyć wszystkie zbędne zakładki oraz sprawdzić, czy w przeglądarce nie są zainstalowane dodatki, które spowalniają jej działanie
Mamy nadzieję, że te informacje będą przydatne i dzięki nim uda się Pani uzyskać prawidłowe nagrania.
Jednocześnie informujemy, że aktualnie pracujemy nad zupełnie nową wersją nagrywania, które nie będzie oparte o wtyczkę Adobe Flash i pozwoli na uzyskiwanie nagrań w wyższej jakości. Zachęcamy również do pobrania naszej aplikacji na telefon (Android lub iOS), w której również można się nagrywać: https://ising.pl/r/g/isingapp
...........................................................................................................................................................................................
Probowalam w kazdy sposob jak jest w opisie i nic nie pomaga
🙁
Pozdrawiam Ewa