Przedstawiam Wam plan godzinowy / dniowy odnośnie Finałów iSing Stars - czy co, gdzie, kiedy.
Przede wszystkim - jeśli szukacie noclegów, sprawdźcie stronę
Trivago.pl - można w ten sposób łatwo wyszukać najkorzytsniejsze oferty cenowe.
Miejsce Finału / Warsztatów wokalnych: ul. Krakowska 100, Wrocław (Zakłęte Rewiry)
Miejsce Afterparty: ul. Świdnicka 37, Wrocław (Klub Muzyczny Liverpool)
SOBOTA, 27.09.2014 - DZIEŃ PREMIUM, NIEOBOWIĄZKOWY
Tego dnia odbywają się wyłącznie warsztaty dla osób zainteresowanych płatną opcją. Jeśli jesteście zainteresowani takimi warsztatami, kontaktujcie się bezpośrednio z Laboratorium Śpiewu i Mowy: 608 691 041 . Możecie się w ten sposób umówić na konkretną godzinę i formę opłaty.
NIEDZIELA, 28.09.2014 - DZIEŃ OBOWIĄZKOWY
Tego dnia odbywają się warsztaty wokalne w Laboratorium Śpiewu i Mowy (ul. Krakowska 100, Wrocław) w opcji bezpłatnej dla finalistów (nie dotyczy Gości ani osób zaproszonych przez Organizatorów) .
14:00-~19:30 / 20:00 - Warsztaty wokalne dla finalistów:
- spotkanie organizacyjne z Radkiem i Magdą Kot w sali apelowej i podział na grupy wokalne
- warsztaty indywidualne: odbywać się będą równolegle z Radkiem i Magdą. Będziecie mogli wszyscy w nich uczestniczyć w charakterze obserwatorów tak, abyście mogli wyciągnąć jak najwięcej informacji i rad
19:30/20:00 -20:30 - Spotkanie Organizacyjne ze mną (z wszystkimi występującymi podczas Finału, w tym Gości organizatorów - bez gości LŚiM)
- przywitanie z Wami
- panel dyskusyjny
20:30- ~22:30 - Rozmowy indywidualne z Finalistami:
- bezpośrednia rozmowa z każdym(-ą) z Was i ew. odpowiedzi na Wasze pytania
- przekazanie podkładu do utworu finałowego (1 seria) z Prezentacji (najlepiej na pendrive)
- wspólny wybór utworu do finału
- zgłoszenie Waszych osób towarzyszących / Gości z obecnością na finale +/- afterparty
Alternatywna opcja tej rozmowy dla osób NIEOBECNYCH podczas warsztatów to
poniedziałek, 10:30
PONIEDZIAŁEK, 29.09.2014 - DZIEŃ OBOWIĄZKOWY
Tego dnia odbywa się próby i finał iSing Stars oraz Afterparty. To dzień OBOWIĄZKOWY dla WSZYSTKICH finalistów od samego początku. Afterparty jest nieobowiązkowe
08:00 - 11:00 - Próby techniczne NIE WOKALNE
- ustawienie zespołu na scenie, konfiguracja akustyczna, oświetlenie etc.
- ustawienie podkładów i zapisów nagrań
- ustawienia kamer
10:30 - w przypadu osób nieobecnych w niedzielę na warsztatach, proszę o tej porze o obecność w Zaklętych Rewirach celu przeprowadzenia rozmowy weryfikacyjnej (utwór na 2 cz. finału, lista osób towarzyszących, ew. pytania)
11:00 - 14:00 - Próby techniczne / akustyczne WOKALNE
- krótki test występu z podkładem: konfiguracja głośności podkładu, mikrofonu, dodatkowych instrumentów etc.
- próba z zespołem do występu z utworami do tzw. ścisłego finału
- próba gości: Amanda, Zosia, Karolina, goście LŚiM , inni goście organizatorów
- próba prezenterska
- próba kamerowa
- inne próby techniczne
14:00 - 14:30 - Ostateczna konfiguracja miejsc, przekazanie list pod kątem wejściówek, określenie line-upu imprezy - to ostatni moment do wprowadzenia zmian w np. ilości osób jakie zabieracie na Afterparty czy tych, których chcecie zaprosić na Finał.
17:00 - 17:15 - Wydawanie ew. akredytacji i wejście gości organizatorów, gości uczestników etc. oraz zbiórka finalistów oraz innych osób występujących podczas Finału
17:15 - 17:30 -->DEADLINE<-- 17:45 - Wejście osób z zewnątrz (zaproszenia ising, rmf , 4fun, świat sie kręci etc.)
18:00 - 21:30 - Finał iSing Stars
LINE-UP
- przywitanie
- występ inauguracyjny
- częśc 1: występy finałowe (20) z podkładem
- podsumowanie jury
20:00
- przerwa 15 min
20:15
- narada jury / występy promocyjne (goście organizatorów, LŚiM)
- ogłoszenie decyzji jury
- część 2: występy finałowe (8 ) z zespołem
- narada jury / występy promocyjne (goście organizatorów / LŚiM)
- ogłoszenie decyzji jury i wręczenie nagród
- zakończenie imprezy i zaproszenie na Afterparty
21:30 --> DEADLINE <-- 21:45
22:00 - ~04:00 (?) - Afterparty (tylko dla osób zaproszonych przez Organizatorów, Jury, Uczestników i ich Gości)
- open stage (być może także z zespołem)
- rozmowy towarzyskie / rozmowy z jury
- ogólna impreza
🙂