Szabadabada - Krystyna Janda
La laj laj - Casablanca
La laj laj - Casablanca
Nie liczę godzin i lat - Andrzej Rybiński
Nie patrz miła - Pod Budą
Będę tam gdzie Ty - Drossel
4x po 2x DUET - Biesiadne
Nie liczę godzin i lat - Andrzej Rybiński
Zabrałeś serce moje - Biesiada
Tego Chciałam - Ania Dąbrowska
Supermoce - Męskie Granie Orkiestra
Płynie Wisła, płynie - Biesiada
Krach1979 – Jak nagrać się w miare profesionalnie
2 019
30
26 lutego 2012
Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestuj się!
26 komentarzy
ewelina123456789010
?
Odpowiedz
olinka933
Odpowiedz Ocena 6/6
nika777
Odpowiedz Ocena 6/6
piotrek10020
Odpowiedz
piotrek10020
Odpowiedz
krachns
Odpowiedz
krachns
Odpowiedz
artysta27
Odpowiedz Ocena 6/6
realistasajgon
Jest dużo na YT tego , ja sam sie uczę miksowania wokalu od podstaw na FL....
Polecam jeśli ktoś ma czas ;]
PRZYSTOSOWANIE WOKALU DO BITU
SAMASCIEZKA WOKALU
Effect - amplitude - amplify ( klik center wave )
Effect - amplitude - dynamic procesing ( very fast attack )
Effect - delay effects - revarb ( wlasne parametry 250 , 10 , 1812 , 20 , 100% 35% ) - dodajesz podpisujesz nazwa jakas
Effect - filters - FFT filter ( mastering Gentle & Wide )
Effect - filters - graphic equalizer ( splitClear )
Effect - filters - parametric equalizer ( Loudness )
Effect - filters - quick filter ( TU WYBIERASZ PLYNNOSC CZY CHCESZ BASY CZY NIE DAJ NA FLAT )
Effect - amplitude - hard limiting ( -6.5 , 1.8 , 7 , 100 TAKIE WARTOSCI PIERWSZY RAZ PODAC )
Effect - amplitude - normalize 90% ( pierwsza i 3 opcja ma byc zaznaczona )
------------------------------------------
MASTERING PRZY PELNYM NAGRANIU
zaznacz kawalek wokalu
amplitude - dynamic procesing vocal compres 8.1
filters - FTT filter - mastering gentle & wide
graphic equalizer - speed clear
amplitude - hard limiting ( zostaw poczatkowe wartosci klikasz ok )
---------------------------
Krok 1 - Effects > Amplitude > Amplify > Center Wave.
Krok 2 - Effects > Amplitude > Dynamics Processing > Very Fast Attack.
Krok 3 - Effects > Delay Effects > Reverb > Upewnij się, że masz ustawienia: 250 ms, 10 ms, 1812 ms, 20, 100%, 35%.
Krok 4 - Effects > Filters > FTT Filters > Mastering Gentle & Wide.
Krok 5 - Effects > Filters > Graphic Equalizer > SpitClear.
Krok 6 - Effects > Filters > Quick Filter > Flat OR Bass Boost (wypróbuj w zależności od oczekiwanego efektu)
Kolejne kroki dla tych, którzy posiadają wtyczki Waves.
Krok 7 - Effects > Directx > Waves > Q2-Paragraphic > EQ > 2-band master EQ (Baxandall)
Krok 8 - Effects > Directx > Waves > UltraPitch > 3-voice… > UltraPitch Full Reset
Krok 9 - Effects > Directx > Waves > xHum > Tutaj proponuję odsłuchać i sprawdzić, która opcja będzie wam najbardziej odpowiadała.
Krok 10 - Effects > Directx > Waves > C4 > Rumble and Hiss reducer
Krok 11 - Effects > Directx > Waves >C1 > Classic Compressor (Głośność zależy od bitu, proponuję -3dB -6d😎
Koniec zabawy z wtyczkami Waves'a.
Powracamy do standardowych efektów.
Krok 12 - Effects > Amplitude > Amplify > Hard Limiting. Ustaw na: -6.5 Db, 1.8 Db, 7ms, 100 ms, i upewnij się co do "Link left and Right"
Krok 13 - Effects > Amplitude > Amplify > Normalize (60-90%)
Odpowiedz
realistasajgon
Jak uczysz to ucz ludzi od podstaw , to co tutaj pseudo pokazałeś to tak jakbyś pokazał dziecku gdzie ma zabawki ale nie może się nimi bawić." To sie nazywa miksowanie a nie sciszanie 😕// Jezu co ja patzre 19 minut straclem z zycia ... Nie pokazales nic nowego co nauczylem sie z tutoriali " pseudo profesionalistow " . Dodaj ze trzeba mieć słuchawki pol profesjonalne do nasłuchu lub monitory studyjne... Bez tego nic nie zrobisz na nasłuch. I każdy wokal inaczej się obrabia , nie podoba mi się ten twój patent.
Odpowiedz Ocena 3/6
namor
Odpowiedz Ocena 6/6
osa100
Odpowiedz Ocena 6/6
bodekns
Odpowiedz Ocena 6/6
sylwi1970 Plus
Odpowiedz Ocena 6/6
hera
Dzięki🙂))
Odpowiedz Ocena 6/6
demolkrzych
Odpowiedz Ocena 6/6
Brak komentarzy