O królowo ma - Drossel cower
All of Me - John Legend
Over the mountain across the sea - Bobby Vinton
Chcę znać swój grzech - Kasia Kowalska
Z każdą chwilą złą - Anka[Ania Świątczak]
Ballada o krawcu, którego nie było - Pod Budą
Aniołom szepnij to - Sanah
Zawsze tam gdzie ty - Lady Pank
Pokochaj jak nie kochał nikt - Michał Wiśniewski
To co dobre - Kasia Kowalska
Anna M - Czerwone Gitary
Słowa - Gosia Andrzejewicz
Mariah Carey – Without you
605
29
14 czerwca 2016
Zaśpiewaj również
w aplikacji
Karaoke nr 1 w Polsce
Zaśpiewaj!
Mariah Carey – Without you
Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestuj się!
74 komentarze
1234magda
Odpowiedz
demar
Odpowiedz Ocena 6/6
niuniaxp11
Mimo wszystko masz świetny głos!
Odpowiedz Ocena 5/6
mysza85 Plus
Odpowiedz Ocena 6/6
okihe
Odpowiedz Ocena 6/6
keshjaxd
zapraszam na let me love you 🙂
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn
Odpowiedz
francesca222
Odpowiedz Ocena 6/6
arczi13
Może i Tobie spodoba sie moje wykonanie Maryjki ?
pozdrawiam
Odpowiedz Ocena 6/6
myszka23
+1 Odpowiedz Ocena 6/6
saleelsol96
Odpowiedz Ocena 6/6
mesmeryzm
+1 Odpowiedz
inspirationnn
Odpowiedz
mesmeryzm
+1 Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn
Odpowiedz
daniello007
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn
Odpowiedz
martii16
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn
Odpowiedz
anuuann
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn
+1 Odpowiedz
arisen
-przepisane ale kontrolowane przez nią (podczas tych trudnych zwalnia tempo by się nie pomylić, może to jej organizm robić automatycznie, jest to takie ubezpieczenie i samokontrola, słuchanie siebie, co więcej słuchanie każdej pojedynczej nuty którą wyśpiewuje, a jej słuch jest w stanie ją zarejestrować)
-czy zachowuje muzyczną formę ? i tak i nie
-czy Klaudia dostosowuje tempo śpiewanych ozdobników do tempa frazy ? w większości przypadków trudniejszych melizmatów ma to miejsce, również kontroluje ich tempo, to się udaje bardziej w przypadku stworzenia własnego przebiegu, lub zmienionego przebiegu ozdobnika oryginalnego, każda próba przerysowania ozdobnika po Carey, wcześniej nie przećwiczonego, a więc mniej świadomego, skończy się rozjazdem w czasie tego ozdobnika.
- Czy Klaudia wykorzystuje, oba rejestry swojego głosu, podczas śpiewania ozdobników? TaK, zdecydowanie
- Czy ozdobniki Klaudii są sensowne , związane z treścią - Tak - zdecydowanie , wie o czym śpiewa i czuje sens stosowania tych ozdobników w konkretnych momentach.
Czy ozdobniki Klaudii zachowują dynamikę ? 😉 tak i nie , ale jeszcze nie do końca kontrolowana i świadoma jest ta forma, o wielu aspektach się zapomina, nie znaczy że śpiewający nie posiada takiej umiejętności.
Czy ozdobniki Klaudii są kreatywne, nowe, takie których nie spotkamy w oryginale ? Różnie z tym bywa, powiedział bym pół na pół, początek Carey, wykończenia Klaudia, sporo wtrąceń Klaudii bardzo efektywnych 🙂
Czy klaudiia kontroluje swoją intonację ? zdecydowanie, Klaudii słuch jest ponad przeciętny i prawdopodobnie muzyczny. Podobnie automatyczne ruchy ciałem, które pomaga Jej precyzować wysokość śpiewanego dźwięku, m.in ruch rączką, jej słuch umiejscawia w ten sposób miejsce dźwięku, na pięciolinii, na razie jest to porównywanie wysokości prostej, wyżej /niżej, ale zapowiada się szersza umiejętność 🙂
Czy Klaudia powinna śpiewać taką ilość ozdobników ? i tak i nie , dla siebie tak, dla słuchacza, różnie to jest odbierane, mimo wszystko tutaj skromna postawa i wkład w te dźwięki , nie powoduje w słuchaczu żadnych negatywnych emocji, odbioru, jak to nieraz ma miejsce u innych ; )
+1 Odpowiedz
inspirationnn
Odpowiedz
lidiasojkahudson
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn
Odpowiedz
arisen
Odpowiedz
inspirationnn
Odpowiedz
inspirationnn
Odpowiedz
arisen
+1 Odpowiedz
mesmeryzm
+1 Odpowiedz
inspirationnn
Odpowiedz
Brak komentarzy