Nie kłam, że kochasz mnie - Ewelina Flinta & Łukasz Zagrobelny
Miał być ślub - Monika Brodka
O Tobie - Bajm
Szarość dnia - Ich Troje
Latawce - Sylwia Grzeszczak
Cyrk - Lanberry
Złamane serce jest OK - Daria Zawiałow
W domach z betonu - Martyna Jakubowicz
Być dla kogoś - Kuba Jurzyk
Nim zakwitnie tysiąc róż - U. Sipińska, Kora
Odpowie ci wiatr - Eleni
Wyjątkowo zimny maj - Maanam
Mariah Carey – Without you
606
29
14 czerwca 2016
Zaśpiewaj również
w aplikacji
Karaoke nr 1 w Polsce
![](https://static.ising.pl/songs/1357/cover_80.jpg)
Zaśpiewaj!
Mariah Carey – Without you
Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestuj się!
74 komentarze
1234magda
Odpowiedz
demar
Odpowiedz Ocena 6/6
niuniaxp11
Mimo wszystko masz świetny głos!
Odpowiedz Ocena 5/6
mysza85 Plus
Odpowiedz Ocena 6/6
okihe
Odpowiedz Ocena 6/6
keshjaxd
zapraszam na let me love you
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn Plus
Odpowiedz
francesca222
Odpowiedz Ocena 6/6
arczi13
Może i Tobie spodoba sie moje wykonanie Maryjki ?
pozdrawiam
Odpowiedz Ocena 6/6
myszka23
+1 Odpowiedz Ocena 6/6
saleelsol96
Odpowiedz Ocena 6/6
mesmeryzm
+1 Odpowiedz
inspirationnn Plus
Odpowiedz
mesmeryzm
+1 Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn Plus
Odpowiedz
daniello007
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn Plus
Odpowiedz
martii16
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn Plus
Odpowiedz
anuuann
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn Plus
+1 Odpowiedz
arisen
-przepisane ale kontrolowane przez nią (podczas tych trudnych zwalnia tempo by się nie pomylić, może to jej organizm robić automatycznie, jest to takie ubezpieczenie i samokontrola, słuchanie siebie, co więcej słuchanie każdej pojedynczej nuty którą wyśpiewuje, a jej słuch jest w stanie ją zarejestrować)
-czy zachowuje muzyczną formę ? i tak i nie
-czy Klaudia dostosowuje tempo śpiewanych ozdobników do tempa frazy ? w większości przypadków trudniejszych melizmatów ma to miejsce, również kontroluje ich tempo, to się udaje bardziej w przypadku stworzenia własnego przebiegu, lub zmienionego przebiegu ozdobnika oryginalnego, każda próba przerysowania ozdobnika po Carey, wcześniej nie przećwiczonego, a więc mniej świadomego, skończy się rozjazdem w czasie tego ozdobnika.
- Czy Klaudia wykorzystuje, oba rejestry swojego głosu, podczas śpiewania ozdobników? TaK, zdecydowanie
- Czy ozdobniki Klaudii są sensowne , związane z treścią - Tak - zdecydowanie , wie o czym śpiewa i czuje sens stosowania tych ozdobników w konkretnych momentach.
Czy ozdobniki Klaudii zachowują dynamikę ?
Czy ozdobniki Klaudii są kreatywne, nowe, takie których nie spotkamy w oryginale ? Różnie z tym bywa, powiedział bym pół na pół, początek Carey, wykończenia Klaudia, sporo wtrąceń Klaudii bardzo efektywnych
Czy klaudiia kontroluje swoją intonację ? zdecydowanie, Klaudii słuch jest ponad przeciętny i prawdopodobnie muzyczny. Podobnie automatyczne ruchy ciałem, które pomaga Jej precyzować wysokość śpiewanego dźwięku, m.in ruch rączką, jej słuch umiejscawia w ten sposób miejsce dźwięku, na pięciolinii, na razie jest to porównywanie wysokości prostej, wyżej /niżej, ale zapowiada się szersza umiejętność
Czy Klaudia powinna śpiewać taką ilość ozdobników ? i tak i nie , dla siebie tak, dla słuchacza, różnie to jest odbierane, mimo wszystko tutaj skromna postawa i wkład w te dźwięki , nie powoduje w słuchaczu żadnych negatywnych emocji, odbioru, jak to nieraz ma miejsce u innych ; )
+1 Odpowiedz
inspirationnn Plus
Odpowiedz
lidiasojkahudson
Odpowiedz Ocena 6/6
inspirationnn Plus
Odpowiedz
arisen
Odpowiedz
inspirationnn Plus
Odpowiedz
inspirationnn Plus
Odpowiedz
arisen
+1 Odpowiedz
mesmeryzm
+1 Odpowiedz
inspirationnn Plus
Odpowiedz
Brak komentarzy