Tyś Boże mnie wywiódł - Manitou
Oj maluśki - Zakopawer
My heart will go on - Celine Dion
Mario, czy już wiesz? feat. Kuba Badach (Mary Did You Know?) - TGD
TYLKO WY RODZICE - Bajery
Jest taki dzień - Czerwone Gitary
Mario, czy już wiesz? feat. Kuba Badach (Mary Did You Know?) - TGD
All Together - Dominik Arim
Bursztynowe Koraliki - Pan Savyan, Julia Kamińska
All Together - Dominik Arim
Łoże wspólne, lecz przytulne - KAT
Mario, czy już wiesz? feat. Kuba Badach (Mary Did You Know?) - TGD
Carly Rae Jepsen – I Really Like You
3 128
33
16 maja 2015
Zaśpiewaj również
w aplikacji
Karaoke nr 1 w Polsce
Zaśpiewaj!
Carly Rae Jepsen – I Really Like You
Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestuj się!
92 komentarze
ada682812
Odpowiedz Ocena 6/6
mruczek191919
Odpowiedz Ocena 4/6
cypelek
Odpowiedz Ocena 6/6
spiewajacy29
Odpowiedz Ocena 5/6
julasp
Odpowiedz Ocena 6/6
wivka
Zapraszam do mnie
Odpowiedz Ocena 6/6
keyuds
Odpowiedz Ocena 6/6
pawelspiewa
Odpowiedz Ocena 6/6
blyenna10
+1 Odpowiedz Ocena 1/6
blyenna10
+1 Odpowiedz
fruzia1martyna
Zachowanie ciała / postawa podczas śpiewania do mikrofonu tego typu, jego i Twoja odległość od pop-filtra, oraz wysokość , kąt nachylenia mikrofonu w stosunku do Ciebie jako śpiewającej.
No i o tym teraz kilka słów, jako szczęśliwy tatuś , muszę sobie o tym przypominać 😛 ; )
Unikaj wszelkich przypadkowych ruchów głową, masz dobrą postawę, jak najbardziej dozwolony jest balans całego ciała, jego ruchu zachowując stałą postawę - co momentami czynisz. Ale pamiętaj o tym.
Dalej.. Zapewnienie stałej odległości źródła dźwięku a więc Twojego głosu do mikrofonu (tutaj czasami rysuje się lub nakleja taśmę na podłogę, celem wyznaczenia tej bezpiecznej odległości - taki pasek by go nie przekraczać - polecam wypróbować) w ten sposób nagrasz bardziej zrównoważony sygnał, którego głośność jedynie kontrolujesz poprzez lekkie wychylenia / odchylenia o których już wyżej coś było.
Trzeba pamiętać, że każda zmiana wyznaczonej odległości, spowoduje zmiany w odsłuchiwanej próbce.
Sugeruję a nawet polecam, szukać własnego ustawienia pop-filtra (zmieniać jego odległość od mikrofonu - na to mamy wpływ, po takiej zmianie odsłuchiwać nagrany fragment na bieżąco, czynność powtarzać / testować aż zmiana odległości pozwoli usłyszeć faktyczne zmiany, lepsze rezultaty, np. zanik oddechów, przydechów podczas śpiewania, wyraźniejsze / mniej samogłoski, zgrabniejszą artykulację.
Czasami całkowite usunięcie pop-filtra da lepsze rezultaty dla naszego głosu - też polecam wypróbować. 🙂 Odległości: to może być 40 cm lub 5 cm od mikrofonu, należy pamiętać , że przy każdym nowym odsłuchanym ustawieniu tego dodatku głos będzie zachowywał się inaczej, nawet jeśli my tego nie słyszymy, każda zmiana przyniesie nową zmianę w domenie cyfrowej.
Ustawienie mikrofonu- tutaj to po stronie śpiewającego należy zapewnienie by w pełni czyli w całej okazałości jego "jakość głosu" (chociażby kolor barwy i jej składowe; ton, inne elementy pośrednie) trafiły do mikrofonu (były rzetelnie zebrane) - rzecz jasna - nie mając do dyspozycji sprzętu z jakością studyjną. (ale i tam tych zasad się przestrzega)
Prostą czynnością na którą mamy wpływ w naszych warunkach jest ustawienie / dostosowanie naszego mikrofonu co do wysokości, jego na/po -chylenia / odchylenia. Dlaczego to tak ważne ?
W przypadku tego mikrofonu pojemnościowego o jednokierunkowej charakterystyce (kardioidalnej / zwanej nerkową) najlepszą reakcję (zbieranie sygnału) na źródło dźwięku (a wiec tutaj nasz głos) osiągniemy jeśli ustawimy to źródło dźwięku dokładnie na wprost mikrofonu, a dokładniej zgodnie z kierunkiem jego zbierania. Tutaj się tak nie zadziało... 🙁
Wiemy , że mikrofon ten zbiera najlepiej sygnał tylko z jednego kierunku, o tym należy pamiętać. Myślę , że powinnaś szybko obrócić ten mikrofon (producenci zawsze prezentują model przodem zgodnie z jego charakterystyką kierunkową - http://www.mxlmics.com/cutsheets/usb/Pro1B.pdf)
W takim ustawieniu nie zbiera on prawidłowo Twojego głosu, jakbyś nie zaśpiewała dobrze technicznie, stoi on tyłem do swojego źródła dźwięku, pozostaje mu zebrać wyłącznie resztki oraz sygnały otoczenia, i tak się dzieje.
Zabawne natomiast jest to, że piszesz wyżej przyznając się do trudności jakie napotykasz podczas śpiewania tej pioseneczki, pewnie niekoniecznie mniejszego zadowolenia, co jest oczywiste, a niektórzy i tak będą udowadniać Ci Twoje fałsze. 😉
matko jak dużo napisałam 😃
Odpowiedz Ocena 6/6
gabrysiulek2
Odpowiedz Ocena 5/6
jula362514
Odpowiedz Ocena 6/6
jamepindys13
Odpowiedz Ocena 4/6
arisen
Zachowanie ciała / postawa podczas śpiewania do mikrofonu tego typu, jego i Twoja odległość od pop-filtra, oraz wysokość , kąt nachylenia mikrofonu w stosunku do Ciebie jako śpiewającej.
No i o tym teraz kilka słów, jako szczęśliwy tatuś , muszę sobie o tym przypominać 😛 ; )
Unikaj wszelkich przypadkowych ruchów głową, masz dobrą postawę, jak najbardziej dozwolony jest balans całego ciała, jego ruchu zachowując stałą postawę - co momentami czynisz. Ale pamiętaj o tym.
Dalej.. Zapewnienie stałej odległości źródła dźwięku a więc Twojego głosu do mikrofonu (tutaj czasami rysuje się lub nakleja taśmę na podłogę, celem wyznaczenia tej bezpiecznej odległości - taki pasek by go nie przekraczać - polecam wypróbować) w ten sposób nagrasz bardziej zrównoważony sygnał, którego głośność jedynie kontrolujesz poprzez lekkie wychylenia / odchylenia o których już wyżej coś było.
Trzeba pamiętać, że każda zmiana wyznaczonej odległości, spowoduje zmiany w odsłuchiwanej próbce.
Sugeruję a nawet polecam, szukać własnego ustawienia pop-filtra (zmieniać jego odległość od mikrofonu - na to mamy wpływ, po takiej zmianie odsłuchiwać nagrany fragment na bieżąco, czynność powtarzać / testować aż zmiana odległości pozwoli usłyszeć faktyczne zmiany, lepsze rezultaty, np. zanik oddechów, przydechów podczas śpiewania, wyraźniejsze / mniej samogłoski, zgrabniejszą artykulację.
Czasami całkowite usunięcie pop-filtra da lepsze rezultaty dla naszego głosu - też polecam wypróbować. 🙂 Odległości: to może być 40 cm lub 5 cm od mikrofonu, należy pamiętać , że przy każdym nowym odsłuchanym ustawieniu tego dodatku głos będzie zachowywał się inaczej, nawet jeśli my tego nie słyszymy, każda zmiana przyniesie nową zmianę w domenie cyfrowej.
Ustawienie mikrofonu- tutaj to po stronie śpiewającego należy zapewnienie by w pełni czyli w całej okazałości jego "jakość głosu" (chociażby kolor barwy i jej składowe; ton, inne elementy pośrednie) trafiły do mikrofonu (były rzetelnie zebrane) - rzecz jasna - nie mając do dyspozycji sprzętu z jakością studyjną. (ale i tam tych zasad się przestrzega)
Prostą czynnością na którą mamy wpływ w naszych warunkach jest ustawienie / dostosowanie naszego mikrofonu co do wysokości, jego na/po -chylenia / odchylenia. Dlaczego to tak ważne ?
W przypadku tego mikrofonu pojemnościowego o jednokierunkowej charakterystyce (kardioidalnej / zwanej nerkową) najlepszą reakcję (zbieranie sygnału) na źródło dźwięku (a wiec tutaj nasz głos) osiągniemy jeśli ustawimy to źródło dźwięku dokładnie na wprost mikrofonu, a dokładniej zgodnie z kierunkiem jego zbierania. Tutaj się tak nie zadziało... 🙁
Wiemy , że mikrofon ten zbiera najlepiej sygnał tylko z jednego kierunku, o tym należy pamiętać. Myślę , że powinnaś szybko obrócić ten mikrofon (producenci zawsze prezentują model przodem zgodnie z jego charakterystyką kierunkową - http://www.mxlmics.com/cutsheets/usb/Pro1B.pdf)
W takim ustawieniu nie zbiera on prawidłowo Twojego głosu, jakbyś nie zaśpiewała dobrze technicznie, stoi on tyłem do swojego źródła dźwięku, pozostaje mu zebrać wyłącznie resztki oraz sygnały otoczenia, i tak się dzieje.
Zabawne natomiast jest to, że piszesz wyżej przyznając się do trudności jakie napotykasz podczas śpiewania tej pioseneczki, pewnie niekoniecznie mniejszego zadowolenia, co jest oczywiste, a niektórzy i tak będą udowadniać Ci Twoje fałsze. 😉
+4 Odpowiedz
pandzia2005
Odpowiedz
sheknowsyou
Odpowiedz
sheknowsyou
Odpowiedz
pandzia2005
+1 Odpowiedz Ocena 6/6
ninaaa123
Odpowiedz Ocena 4/6
Brak komentarzy