Skrzydlate Ręce - Enej
Nie chcę więcej - Michał Bajor
Nie liczę godzin i lat - Andrzej Rybiński
Jestem Twoją Bajką (Akademia Pana Kleksa / from Kleks Academy) - Sanah
Motyle - Sylwia Grzeszczak
Sauté - Brodka
Madison - Kaśka Sochacka
Everytime - Britney Spears
Najpiękniejsza Dziewczyno - Boys
Każdy oddech twój - Perfect
Tamta Dziewczyna - Sylwia Grzeszczak
Łemata - Dom o zielonych progach.
Wilki – Son of the blue sky
240
7
30 lipca 2014
Zaloguj się, aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestuj się!
11 komentarzy
arisen
Co jest dobre, to że nie boisz się dźwięków, śpiewasz pewnie konkretne nuty (dźwięki). Tę pewność wyraża m.in poziom głośności, trzymanie się głównej (podstawowej) linii melodycznej, tutaj przede wszystkim słyszysz to co chcesz zaśpiewać ale pewne rzeczy na tym etapie dzieją się jeszcze nieświadomie, już mogę stwierdzić , że nie grasz na żadnych instrumencie na tyle by orientować się jaka jest odległość między nimi na pięciolinii i tutaj koniec tematu, dlatego aktualnie Twój słuch i aparat głosowy może wykorzystać wyłącznie taki potencjał jakim dysponuje. Będzie napływ wiedzy od strony muzyczno-wokalnej będzie większy potencjał w głosie i poprawniejsza forma rozumienia czy też pracy z dźwiękiem (w tym przypadku śpiewamy nuty na pięciolinii) a naszym instrumentem jest głos. Jakby to wyjaśnić prościej,
To jest tak, każda śpiewana pojedyncza nuta w piosence składa się na linię melodyczną, Twoje ucho ją odbiera a mózg rejestruje i odróżnienia jeśli ten dźwięk jest mu znany, automatycznie przekazuje go dalej do aparatu głosowego i ten robi...........
Całość wypowiedzi siedzi w wiadomości prywatnej ; )
Odpowiedz
garden69
Odpowiedz Ocena 6/6
milkaaa21
Odpowiedz Ocena 6/6
asiaosa
Odpowiedz Ocena 6/6
sasiadeczka Plus
Odpowiedz Ocena 6/6
xdmartucha
Odpowiedz Ocena 6/6
kamil90x
Odpowiedz
sobek1593
Odpowiedz Ocena 6/6
Brak komentarzy